Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Characters -  Gallery -  FAQ -  RSS -  + Fav

� Comics - 319 - April 10th, 2011, 2:25 pm

     Average Rating: 5.00      


� First � Back Next � Latest �



The Management Says:
hiruda, April 10th, 2011, 2:25 pm ( Reply )

> <
CONTEST! BE SURE TO ENTERRRR!!!

http://hiruda.deviantart.com/journal/38889890/
http://hiruda.deviantart.com/journal/38889890/
http://hiruda.deviantart.com/journal/38889890/

About 3 weeks left!!!!!!!!!!!!




Advertisement, May 26th, 2019, 6:42 pm ( Reply )





User Comments:
Natashakiable18, April 10th, 2011, 2:54 pm ( Reply )


0_0 I wonder what could be so important!


battybrain, April 10th, 2011, 2:55 pm ( Reply )


For a sec I thought he was Reilly. > A>
But then I realized "kjsadf no that's not Reilly" so yeah. I:
Can't wait to see what happens neeext.


Kai (Guest), April 10th, 2011, 4:31 pm ( Reply )


Aw man, I pity this woman, both her man and her son have lost it. ._."

And yay, finally an update >w<


Tessan12, April 10th, 2011, 4:52 pm ( Reply )


I maby will join.. just dont have the much of a comfidense for drawing >_<'


VikaB, April 10th, 2011, 5:09 pm ( Reply )


hehe You gotta love Jack's face in 4th panel xDDD
I wonder whats the urgent reason for Louis to show up


slammy4, April 10th, 2011, 7:30 pm ( Reply )


wow louis was cute ^_^


CherriStrawberri, April 10th, 2011, 8:35 pm ( Reply )


*just became a Louis fangirl* <3333


otaku_gal (Guest), April 10th, 2011, 10:40 pm ( Reply )


OMG if he did that to me and i was his mother .... <XD


Jazeki, April 10th, 2011, 11:23 pm ( Reply )


Louis was so demanding.


AmoriiBlossom, April 11th, 2011, 12:19 am ( Reply )


O: young Louis!


kuroi_hitsuji, April 11th, 2011, 2:02 am ( Reply )


Everyone remembers Louis as guy with shutter shades. XD

He looks kind of like Reilly in panel 3 XD


YukiAndZero, April 11th, 2011, 3:17 am ( Reply )

;A;
Ahhhh OMG Louis was SO CUTE >3<
And now he's that guy with the cool shades x'D
It's kinda creepy that Louis becomes his Dad's sidekick and all in the future x'DD

Oh and as for the contest, nearly finished >_<!!!!


Mikashi, April 11th, 2011, 6:11 am ( Reply )


Younger Louis = adorable.

I wonder what Mrs. Friday wanted to say?


chellemming, April 11th, 2011, 11:38 am ( Reply )


AAAAH LOUIS. :'D I love how he's just "guy with glasses..." LITTLE DO YOU KNOW, JACK, THAT HE WILL LATER BE POKING YOU WITH A STICK THROUGH CELL BARS. Or something. Idk, it sounds like a dick move he'd do. :I


Cuna (Guest), April 11th, 2011, 3:57 pm ( Reply )


D'awww, younger Louis. He looks better without the shutter shades. :P
And I love Jack's face, though I don't really understand why he put on that face. xD


Maiumaora, April 11th, 2011, 9:53 pm ( Reply )


Louis...?

*totally mind-fucked*


ieetchobwains, April 12th, 2011, 4:37 pm ( Reply )


Aww, her sons cute. I hope he's not crazy...


chellemming, April 17th, 2011, 5:59 am ( Reply )


Louis looks so shota in that third panel bahahaha. It's the eyes. THAT'S THE REASON HE WEARS SHADES ISN'T IT.


Post A Comment