Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Characters -  Gallery -  FAQ -  RSS -  + Fav

� Comics - 106 - July 16th, 2009, 3:45 pm

     Average Rating: 4.17      


� First � Back Next � Latest �



The Management Says:
hiruda, July 16th, 2009, 3:45 pm ( Reply )

Yo
Basically he tripped XDD

--

I changed my banner and icon!

Images from this picture: http://hiruda.deviantart.com/art/050000-129730067

@madbrook95 - um...old XD like 60 something?




Advertisement, July 19th, 2019, 11:42 am ( Reply )





User Comments:
Aileena-Marusaki, July 16th, 2009, 3:54 pm ( Reply )


Jack looks so different in that last panel xD

Awesome page, poor moped D:


horse_chic11, July 16th, 2009, 4:01 pm ( Reply )

Oh. Lol. XD
So... Why was the Moped in the hallway between the bathroom and the bedroom?
...
Or was he riding the moped to his bedroom? o.o


foxportions, July 16th, 2009, 4:05 pm ( Reply )

Well...
At least he didn't trip over a leaf blower (you don't want to know)... Poor moped! :(


sosenka_va, July 16th, 2009, 4:07 pm ( Reply )


Poor moped, poor Jack... Lucky Watts XD I really thought something happened to him ;^;


Qwchestr, July 16th, 2009, 4:30 pm ( Reply )


He rides his moped to the bathroom! XD
LOL
OH JACK. YOU ARE SO WEIRD.

And I love the new banner and icon, btw! :D


naproxenne (Guest), July 16th, 2009, 4:48 pm ( Reply )


I feel bad for Jack.

Because Reilly is going to go.. Well. Jack Friday on Jack Friday.


xhahakristinax, July 16th, 2009, 5:23 pm ( Reply )


Jack looks way to awesome in that last panel.
riley is gunna kill him. D:


Mikashi, July 16th, 2009, 5:47 pm ( Reply )


Awww, poor Jack.
Reilly is going to either 1)yell at him, 2) leave, 3)both.
Poor Jack TT__TT


madbrook95, July 16th, 2009, 5:54 pm ( Reply )


*wipes forehead* You had me worried! *hugswatts* He's one of my favorite characters! XD 60? That's not bad. =)

And I love Jack's face. XD Epic! And his poor moped!


dontthinkicare, July 16th, 2009, 6:17 pm ( Reply )


Oh goddess, Reilly is gonna be so mad at him. Haha, it's been said so many times but, poor moped.


Klona, July 16th, 2009, 6:39 pm ( Reply )


Jack's just looking for a way to be with his little Reilly. '_'


Vampypire, July 16th, 2009, 6:56 pm ( Reply )


...How young is Jack anyway?He behaves well,cold at times but is really imature(like here).


crunchyblueberry, July 16th, 2009, 7:20 pm ( Reply )


Are those...EYEBROWS I see on Jack? HDLFKHJDLK!!!!!

Jack. You know that I'll love you no matter how much of a chance Reilly gives you to reproduce, right? Why, my love for you is so strong that even if she falcon punches you in the gut, and shaves off your hair, and then proceeds to shove various parts of your glorious moped down your throat, I shall stand by you and hold your hand until your tears stop. Unless you decide kill me for touching you- then I'll just ghost-stalk you, sweetheart. <3


RANDOM FAQQQQ!!!!
Is Jack a virgin? :D
I honestly am not sure why I want to know this....XD My fangirlish desires for such answers overpower a portion of my willpower, I suppose.


Kit (Guest), July 16th, 2009, 7:51 pm ( Reply )


I think Reilly is going to be mad....


shadowwraith88, July 16th, 2009, 10:07 pm ( Reply )


HAHAHAHAH!!!!! sorry jack really!! poor moped we knew him well""
i think reilly is going to kill him


lilyloo, July 17th, 2009, 1:26 am ( Reply )


obviously, reilly, you must do something to comfort this poor man.


kuroi_hitsuji, July 17th, 2009, 3:01 am ( Reply )


ZOMG NOOOO MOPED D:


KittyCHOMP, July 17th, 2009, 5:48 am ( Reply )


YOU CHANGED YOUR BANNER.
I WAS CONFUSED.

Oh no! Now he won't be able to go places in STYLE! (He has a million more, doesn't he?)


mrsaturn123, July 17th, 2009, 10:48 am ( Reply )


Well I just read all of this comic up until now...and I have to say I'm very impressed. I love the story and the characters too, especially Jack. And your art style...something about it that I really like too, particularly the weird and creepy expressions Jack often makes. Keep up the good work, I can't wait to read more :3


ember-snow, July 17th, 2009, 4:46 pm ( Reply )


That was also unexpected. Ha ha. He's so funny.


MegamanZDevil, July 18th, 2009, 10:07 am ( Reply )


LOL you totally know that Reilly is pissed.


Arachibutyrophobia, July 18th, 2009, 10:23 am ( Reply )


Lol, I'd be pissed.
I love your new banner! And Icon!


chellemming, July 18th, 2009, 6:06 pm ( Reply )


NOT MONSIEUR MOPED. D8


MakiTakami, July 18th, 2009, 7:30 pm ( Reply )


lmao bathroom routines!


colli-kun13, July 22nd, 2009, 1:01 pm ( Reply )


i thought it would be serious!
damn baby!


BrightLights, September 12th, 2009, 4:39 pm ( Reply )


omgomgomgomg NOOOOOOOOOOOO! NOT THE MONSIEUR!

Reilly quick! Do something about it!


HolyChibi, December 5th, 2009, 12:48 am ( Reply )


I CAN'T STOP LAUGHING.

H-HELP-!

*dies*


littlemisslol, August 16th, 2010, 9:33 am ( Reply )


NOOOO! Not the moped! It was so young! So youngggg! *cries*


midnight rose, June 21st, 2011, 10:43 pm ( Reply )


Haha he's probably making an excuse so that he can tell Reilly that joke and spend some time with her as a friend :3.


Shannonismyname, August 14th, 2012, 10:38 pm ( Reply )

His age? Hmm
No. Like I really wonder his age. I love his cute insanity. :)


Shannonismyname, August 14th, 2012, 10:39 pm ( Reply )

His age? Hmm
No. Like I really wonder his age. I love his cute insanity. :)


Post A Comment