Home -  First Comic -  Latest Comic -  Archive -  Characters -  Gallery -  FAQ -  RSS -  + Fav

� Comics - 160 - December 7th, 2009, 8:27 pm

     Average Rating: 5.00      


� First � Back Next � Latest �



The Management Says:
hiruda, December 7th, 2009, 8:27 pm ( Reply )


Oh Mr. Friday...why are you so unstable.

---

I updated the gallery with more artsu by other ppl! Thank you * W *




Advertisement, October 16th, 2019, 2:12 am ( Reply )





hiruda, December 7th, 2009, 8:30 pm ( Reply )

Responses
@Empress Pluto -zomg really * Q * that makes me happy!

@theBBK - Thankies~

@chellemming - hahaha that would be a creative way to settle their differences




User Comments:
dps, December 7th, 2009, 8:30 pm ( Reply )


lol run Mr.F run!


MissAilias, December 7th, 2009, 8:31 pm ( Reply )


comment virginity! and because of gang rape ;DDD


lunaire, December 7th, 2009, 8:42 pm ( Reply )


lol awkward XDD run jack run!


yoshgirl, December 7th, 2009, 9:14 pm ( Reply )


Sorry Mr. Friday, no monologing for you~


Chan Is No Longer a Guest, December 7th, 2009, 9:15 pm ( Reply )


JACK
WHAT THE HELL WAS THAT.
SERIOUSLY.
NOW IS NOT THE TIME TO EXPLAIN ANYTHING.
IF IT WASN'T FOR WATTS YOU WOULD BE DEAD.


Cruxisflame, December 7th, 2009, 9:20 pm ( Reply )


uwaaaaah no way, you have my art posted in your gallery!~
i feel so special ; 3;


Jazeki, December 7th, 2009, 9:37 pm ( Reply )


Is his umbrella out of ammo or is it just 'cause Andy is too awesome to kill?


StrawberryPocky666, December 7th, 2009, 10:02 pm ( Reply )


Lol, he's still not thinking clearly. XD Poor Jack.


VItamInPIll, December 8th, 2009, 12:01 am ( Reply )


fffffffffffffffff phail :cccccccc!!


kuroi_hitsuji, December 8th, 2009, 3:23 am ( Reply )


<3


Fleeca, December 8th, 2009, 4:51 am ( Reply )


uh-oh, it seems like that umbrella sucks :O


theBBK, December 8th, 2009, 7:50 am ( Reply )


ah so.. he didn't really explode like i thought he would.. he sorta.. fizzled. :(

MR. FRIDAY NEEDS A VACATION TO REJUVENATE HIS MADNESSS.. i guess.

great update!


Kenichi, December 8th, 2009, 10:04 am ( Reply )


the daily laugh. thanks. Jack is ...i dunno how to describe him.


Tohluse, December 8th, 2009, 12:58 pm ( Reply )


I love reading this at school 8D


Tessan12, December 8th, 2009, 3:04 pm ( Reply )


I wanna draw Mr. Friday now XD
god what I like this comic :D


ochahane, December 8th, 2009, 4:18 pm ( Reply )


ROFL FRIDAY'S REACTION = FAIL <3

Come on Friday! Kill'em~ YOU CAN DOO ETT!! :5


mk_insane, December 8th, 2009, 4:39 pm ( Reply )


Ahahaha did he just run off simply because he forgot what he was going to say?
I seriously love Jack.
XD


Ready2Go, December 8th, 2009, 5:12 pm ( Reply )

But what about the marmalade..
Jack needs to get his marmalade and go.
If he acts normal...Maybe Andy won't see him.
Or maybe Andy's everlasting bullets will run out.


Kaiya-chii, December 8th, 2009, 8:22 pm ( Reply )


Hoo-hoo, SOMEBODY's mentally unstable. :D


Kit (Guest), December 9th, 2009, 2:48 am ( Reply )


Did Jack forgot his ... er... weapon?

Hahahah!


Angelichu, December 10th, 2009, 10:21 am ( Reply )

?
your comic is so awsome are you going to sell it sometime cuz ill totally buy it :D


Mikashi, December 10th, 2009, 6:15 pm ( Reply )


^Agreed, I would also love to buy it XD.


Qwchestr, December 11th, 2009, 12:03 am ( Reply )


OMG this is so amazing! I LOVE the emotion! ;w; <3333333333

Poor Jack! D:


chellemming, December 13th, 2009, 6:23 pm ( Reply )


aaaugh haven't been on SJ in so long. ;A;

SILLY JACK, BRINGING AN UMBRELLA TO A GUN FIGHT


ember-snow, February 8th, 2010, 2:06 am ( Reply )


Sorry, Jack, but that was fail. XD


Jayrunner, March 21st, 2010, 3:12 pm ( Reply )


I luff Jack. >///< His face is hilarious.


Draconickitty, April 6th, 2010, 11:32 pm ( Reply )


hahaha
hes so adorable X3


number1animemangaluver, June 23rd, 2010, 11:46 am ( Reply )


._. ...he doesn't think much before doing anything on a whim, does he?


Post A Comment